Izdvojili smo najvažnija poglavlja o funkcionalnosti laki CRM-a. Za detaljan opis pojedine teme, odaberite opšrnije "Opšrinije...", u korisničkoj dokumentaciji detaljno je opisana kompletna funkcionalnost, popraćena primjerima korištenja i video uputama.
Osnovne lakiCRM kategorije
Osnovne lakiCRM kategorije i njihove međusobne povezanosti i međudjelovanja temelj su funkcionalnosti lakiCRM-a:
- klijenti/potencijali - pravni subjekti u poslovanju (klijenti, potencijalni klijenti i dobavljači)
- kontakt osobe - fizičke osobe, mogu biti povezane s klijentima/potencijalima
- aktivnosti - temeljni mehanizam evidencije i praćenja CRM procesa, koristi se također za billješke, alarme i radne naloge
- dokumenti/prodajne kategorije: potencijali, prodajni tragovi, prilike za prodaju, ponude, računi, otpremnice
Aktivnosti i dokumenti imaju niz obilježja po kojima ih je moguće pratiti i koristiti ih u naprednom pretraživanju laki CRM modulima:
- Poveznica s klijentom i/ili kontaktom
- datum, početak, kraj
- Alarm
- Vrsta aktivnosti: zadatak, telefonski poziv, radni nalog
- Status: neriješeno, u tijeku, riješeno uspješno, riješeno neuspješno
- Povezana aktivnost: za grupiranje aktivnosti, koristi se u praćenju aktivnosti po radnom nalogu
- Pripadnost određenoj kampanja, za praćenje uspješnosti kampanje
- Kategorija posla: praćenje utroška vremena po vrstama obavljenih poslova
- Hitnost, važnost, prioritet: formiranje prioritetne to-do liste
- Nositelj: djelatnik koji je obavio aktivnost/izdao dokument
Opširnije ...
Elementi korisničkog sučelja
- Izbornik pri vrhu: administracija, uvijek dostupne opcije (gore lijevo)
- Odjava korisnika, izmjena lozinke, bilješke (pri vrhu, desno)
|
Lijevo:
- Glavni izbornik aplikacije: pristup operativnim modulima
- Spremljene pretrage: često korištene napredne pretrage mogu se snimiti i koristiti na brži način, jednim klikom u ovom prozoru
- Moji alarmi: aktivnosti trenutnog korisnika koje su označene kao alarm
|
Sredina:
- brzo pretraživanje
- alatna traka trenutnog pregleda
- pregled u tablici: kontakata, dokumenata, aktivnosti ili ostalih lakiCRM kategorija. Otvaranjem detalja neke kategorije, u središnjem dijelu se umjesto pregleda prikazuju detaljni podaci s opcijama za izmjenu
- Brzi pregled detalja trenutno odabranog zapisa u pregledu. U slučaju kada nije potrebna izmjena veća samo brzi uvid u podatke.
|
Opširnije ...
Tablični pregled podataka
Tablični pregled svih lakiCRM kategorija uobičajeno omogućuje:
- pregled zapisa po stranicama, opcija promjene veličine stranice
- izmjena poretka korištenjem jednostavnog ili kombiniranog kriterija za sortiranje
- brzi pregled osnovnih detaljnih informacija
- izmjenu detalja zapisa
- brisanje zapisa
- mogućnost označavanja više zapisa i zadavanje grupnih akcija (npr. dodjela, ispis, brisanje)
- jednostavno i napredno pretraživanje po svim parametrima baze podataka
Opširnije ...
Evidencija klijenata
U evidenciji kontakata i klijenata moguće je odabrati koje podatke želite unositi iz standardnog skupa demografskih podataka, ali i dodati vlastita proširena polja koja nisu dostupna u standardnim poljima.
Standardni podaci u evidenciji
Naziv
Adresa
Kućni broj
Mjesto
Pošta
Grad
Matični broj
OIB
MBS
|
Broj zaposlenih
Djelatnost
Napomena
Zemlja
Telefon, faks, mobitel
E-mail
|
Za osobe:
Ime i prezime
Titula
Spol
Stručna sprema
Datum rođenja
Funkcija |
Primjer proširenih polja
Državljanstvo
Završena škola
Zaposlenje
Mjesto rođenja
... |
Način unosa podataka
Za svako standardno i prošireno polje moguće je odrediti način unosa:
- Tekstualno polje
- Datum
- Datum i vrijeme
- Jednostruki odabir (option button)
- Višestruki odabir (checkbox)
- Odabir s padajuće list (dropdown, combo box)
- Odabir iz šifrarnika
Opširnije ...
Dinamičke CRM oznake
- korisnik može samostalno formirati svoju strukturu atributa za označavanje klijenata i kontaka
- oznake se automatski pojavljuju kod ažuriranja detaljnih podataka
- pretraživanje po dinamičkim CRM oznakama, uz kombiniranje s drugim kriterijima za pretraživanje
- formiranje i slanje e-mail poruka jednim klikom u kontekstu klijenta, kontakta ili dokumenta
Opširnije ...
Marketing i prodaja
Jednostavno kreiranje i evidencija dokumenata: ponude, računi, otpremnice
- Podrška za različite vrste dokumenata:
- interes za usluge
- prodajni trag
- prilika za prodaju
- ponuda
- račun
- otpremnica
- zapisnik o obavljenim poslovima
- Definiranje proizvoljnih poreznih stopa
- Unos stavaka ručno ili iz kataloga proizvoda
- Prošireni
skup atributa stavaka: redni broj, oznaka, šifra, opis, jamstvo,
jedinica mjere, jedinična cijena, cijena, popust, osnova popusta, opis
popusta, neto, porez, pdv, ukupno; mogućnost korištenja i prikaza samo
potrebnih atributa
- Automatska kaskadna kalkulacija zbirnog iznosa dokumenta: cijena, popust, iznos, neto, pdv ukupno
- Standardni vizualni izgled dokumenata
- Izlazni formati:
- preview na zaslonu
- export u pdf
- export u rtf
- export u MS Excel
- export u tiff
Opširnije ...
Strukturirani katalozi proizvoda i usluga
- formiranje proizvoljne hijerarhijske organizacije kataloga
- unos osnovnih i proširenih podataka o proizvodu/usluzi
- razmještaj kategorija, podkategorija i stavaka drag&drop metodom
Opširnije ...
Aktivnosti
Aktivnosti su osnovni mehanizam na kojem se temelji radi lakiCRM. Moguće ih je unositi iz svih dijelova aplikacije: pregled i detalji klijenata i kontakata, pregled aktivnosti, kalendar. Obilježja aktivnosti su:
- Poveznica s klijentom i/ili kontaktom
- datum, početak, kraj
- Alarm, datum i vrijeme alarma
- Vrsta aktivnosti: zadatak, telefonski poziv, radni nalog
- Status: neriješeno, u tijeku, riješeno uspješno, riješeno neuspješno
- Ishod aktivnosti
- Povezana aktivnost: za grupiranje aktivnosti, koristi se u praćenju aktivnosti po radnom nalogu
- Poslovni segment: lakiCRM omogućava praćenje više segmenata i/ili više tvrtki unutar istog lakiCRM accounta. Aktivnosti se mogu promatrati zasebno po poslovnim segmentima, a moguć je i zbirni pregled kao npr. u pokazateljima poslovanja.
- Pripadnost određenoj kampanji, za praćenje uspješnosti kampanje
- Kategorija posla: praćenje utroška vremena po vrstama obavljenih poslova
- Hitnost, važnost, prioritet: formiranje prioritetne to-do liste
- Nositelj: djelatnik koji je obavio aktivnost/izdao dokument
- Hitno, važno, prioritet: koristi se u formiranju prioritetne to-do liste
- Nositelj aktivnosti
- Asistent
Opširnije ...
Bilješke
Virtualni post-it
Bilješke su zgodan mali i vrlo koristan dodatak laki CRM-u. Uobičajeno je da imamo potrebu napraviti brzu zabilješku dok razgovaramo telefonom ili smo se nečega sjetili i trebamo zapisati. Često to činimo na post-it papiriće, koje lijepimo u radnom prostoru na stol, monitore, panoe itd. Vrlo brzo nastaje nered, bilješku ne možemo brzo pronaći kad nam treba ili je uopće nema.
Bilješke u laki CRM-u su uvijek nadohvat ruke, ikona pri vrhu desno je uvijek dostupna. Za razliku od aktivnosti, kod unos bilješke ne trebamo razmišljati o kontekstu: klijent, kontakt, datum, početak, kraj, alarm, povezana aktivnost, vrsta, status...itd. Potrebno je samo napisati bilješku i kliknuti "Snimi". Kad zatreba, lako ju je pronaći u tablici s bilješkama.
Opširnije ...
Kalendar
Osobni i korporativni kalendar
- brz unos i planiranje aktivnosti
- aktivnosti specificirane u vremenu ili cjelodnevne aktivnosti
- mogućnost postavljanja alarma
- ponavljajuće aktivnosti: sat, dan, tjedan, mjesec, godina; određivanje završetka ponavljajuće aktivnosti
- poveznice, na isti način kao kod unosa kroz "Aktivnosti": klijent, kontakt, povezana aktivnost, poslovni segment, kampanja, kategorija poslova, nositelj itd.
- promjena načina prikaza:
- prikaz jednog dana
- tjedni prikaz
- mjesečni prikaz
- vremenska skala - timeline
- zadavanje kombiniranog kriterija za prikaz aktivnosti u kalendaru
- prikaz radnih sati/cijeli dan
- pomicanje aktivnosti u kalendaru drag&drop načinom
- prilgodba prikaza pomoću naprednog pretraživanja:
- moje neriješene aktivnosti
- sastanci
- aktivnosti vezane uz klijenta
- aktivnosti vezane uz kampanju
Opširnije ...
Napredno pretraživanje
Pretraživanje je moguće je u svim laki CRM kategorijama, uz kombiniranje svih parametara u zadavanju kriterija:
- geografski podaci: grad, županija, mjesto, ulica
- kategorije poslova
- kampanja
- CRM oznake
- karakteristike dokumenata: vrsta dokumenta, status, datum, relativne vremenske oznake (danas, ovaj tjedan)
- karakteristike aktivnosti: vrsta, status, ishod, datum
- spremanje pretraga za brzu ponovnu upotrebu
- korištenje spremljenih pretraga kao novih CRM kategorija, relativne vremenske oznake, nositelj
- poveznice: vezano uz klijent ili kontakt
Kombiniranje kriterija
Dostupna je opcija za način kombiniranja u slučaju postavljanja raznorodnih kriterija za pretragu:
- Presjek (I, &&, AND pretraga)
- Unija (ILI, ||, OR pretraga)
Višestruke opcije unutar istog kriterija u pravilu se kombiniraju kao unija, uz izuzetak CRM oznaka, gdje je na raspolaganju zasebna opcija za kombiniranje oznaka CRM kriterija.
Spremljene pretrage
Kriterij za pretragu može se pohraniti u spremljene pretrage za brzi dohvat. Često korištene pretrage je također moguće izdvojiti kao novu stavku glavni izbornika laki CRM-a. Dobar primjer upotrebe ove funkcionalnosti je kreiranje stavke glavnog izbornika "Moje neriješene aktivnosti".
Opširnije ...
Integrirani e-mail podsustav
- formiranje i slanje e-mail poruka jednim klikom u kontekstu klijenta, kontakta ili dokumenta
- poslane i primljene e-mail poruke vezane uz klijente i kontakte uvijek su dostupne na uvid u njihovim profilima
- automatska priprema odabranog dokumenta u pdf formatu i dodavanje u privitak e-mail poruke
- predefinirani predlošci za tekst e-maila: ponuda, račun, interes za usluge
- definiranje potpisa za svakog korisnika
- slanje poruka u html formatu
- pregled osobnih, ali i korporativnih poruka, ovisno o postavljenim dozvolama
Opširnije ...
Podsustav za upravljanje dokumentima: uređivanje i korištenje
Jednostavan za korištenje i učinkovit sustav za upravljanje dokumentima, u koju je moguće pohraniti bilo koju vrstu datoteka (.doc, .xls, .ppt, .txt, .jpg itd.).
Tri su kategorije po kojima dokumenti mogu biti razvrstani:
- Osobni dokumenti korisnika laki CRM-a
- Korporativni dokumenti: dijeljeni zajednički dokumenti, dostupni svim korisnicima
- Dokumenti vezani uz klijenta, vidljivi kroz njegov profil
Mape unutar svake kategorije mogu se proizvoljno formirati, na način kako je to uobičajeno u programima za upravljanje datotekama.
Premještanje datoteka i mapa obavlja se jednostavno, drag&drop načinom.
Opširnije ...
Ulazni računi
Vođenje ulaznih računa omogućeno je radi praćenja troškova i usporedbe s prodajom. Obavlja se na isti način kao i unos ponuda i računa.
Opširnije ...
Plaćanja - bankovni izvatci
Bankovne izvatke (izvode) moguće je unositi ručno ili učitati iz XML elektroničkog formata preuzetog s internet bankarstva. Prilikom učitavanja, plaćanja se automatksi povezuju s ulaznim i izlaznima računima, ako je ispravno unesen poziv na broj.
Opširnije ...
Pokazatelji poslovanja
Pokazatelji poslovanja omogućuju direktorima i menadžerima jednim klikom brz uvid u trenutno stanje:
- prodaja po danima i mjesecima
- otvorene ponude
- promet po računima
- aktivnosti po vrstama poslova
Podaci se mogu prikazati za:
- određeno vremensko razdoblje
- jednog ili više djelatnika
- segment poslovanja ili tvrtku
Opširnije ...
Integracija s lakiCMS web rješenjem
lakiCRM je prirodno integriran s
laki CMS rješenjem za upravljanje web sadržajem
i nadopunjuje ga u segmentu web shop rješenja. lakiCMS nakon obavljanja
prodajnog procesa prosljeđuje narudžbe laki CRM-u na daljnju obradu -
naplata i realizacija. Značajna je pogodnost što su oba paketa vlastiti
proizvodi i koriste iste strukture podataka čime je olakšana međusobna
komunikacija.
Opširnije ...
Administracija
U admin modulu obavlja se kompletna konfiguracija laki CRM aplikacije. Ovisno o razini pristupa, u administracija omogućava:
- Postavljati opcije izbornika i konfiguracije za klijenta, korisnika i korisničke grupe
- Dodavati nove djelatnike i korisnike laki CRM-a
- Grupirati korisnike po grupama i određivati dozvole pristupa
- Dodavati proširena polja u evidenciji klijenata i kontakata
- Dodavati POP3 e-mail račune koji će se pratiti u laki CRM-u
- Uređivati šifrarnike:
- Vrsta, status i ishod aktivnosti
- Važnost, hitnost, prioritet
- Vrste telefona
- CRM oznake
- Vrste kontakata
- Kampanje
- Kategorije poslova
- E-mail predlošci
- E-mail mape
- Vrste dokumenata: ponude, računi, otpremnice, obračuni
- Status dokumenta
- Način plaćanja
- Valute
- Poslovni segmenti
- Porezne stope
- Popusti
- Računi u banci
- Izvještaji:
- Parametri sustava
Opširnije ...