Online ažuriranje podataka
Projekt automatizira postupak online ažuriranja baze poslovnih subjekata i sinhronizacije s matičnom bazom instaliranom lokalno. Koristi se vlastito rješenje za sinhronizaciju podataka pomoću XMLa i web servisa. Postupkom ažuriranja i sinhronizacije obuhvaćena je složena struktura KOMPASS poslovnih podataka od pedesetak tablica i nekoliko stotina atributa, uz zadržavanje jednostavnosti korištenja od strane korisnika.
Funkcionalnost
- integracija modula za rad s online ažuriranjem u poslovni sustav korisnika - Konekta CRM
- priprema podata u XML formatu i slanje pomoću web servisa. Web servis preuzima podatke i importira ih u online bazu
- kontrola pristupa podataka - online profilu može pristupiti samo vlasnik profila
- web aplikacija za online ažuriranje realizirana je razvojem dodatnih modula za lakiCMS platformu
- organizacija sučelja za ažuriranje u šest kategorija
- striktna kontrola domenskog integriteta korištenjem šifrarnika i validacijom podataka
- podrška za višestruke povezane podatke: broj telefona, kontakt osobe, podružnice i sl.
- tablični unos podataka
- unos podataka pomoću custom formi
- integrirani sustav pomoći
- zahvaljujući lakiCMS platformi, korisnik ima mogućnost samostalnog uređivanja dodatnog sadržaja
- preuzimanje ažuriranih podataka natrag u matičnu bazu:
- usporedba starog i novog stanja profila: istaknute izmjene
- verifikacija izmjena
- prihvaćanje izmjena u matičnoj bazi